Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

neděle 20. října 2013

Pitomé předpisy

Rejpálek si onehdá stěžoval na svém blogu:
Jdu do ČSOB a chci na svůj účet vložit peníze v hotovosti, ty pak poslat do Spořitelny. Občanský průkaz pane. Bohužel, ten jsem nechal doma, mám průkazku zdravotní pojišťovny a průkazku MHD s fotkou. Tak to od vás ty vaše peníze nemůžeme vzít. Jak prosím, já nemohu si vložit své peníze na svůj účet? Pane jak bez OP poznáme, že jste to vy ? Ptám se, zda cizí člověk nemůže složit peníze na můj účet. Odpověď je, že jistě může. Tak tedy proč ověřujete, kdo ty peníze skládá ?
Pane my zde máme své předpisy a ty musíme dodržovat abychom chránili klienty.
Opravdu a jak je chráníte, když vaši zaměstnanci prodali data od klientů ČSOB nějaké nizozemské loterii a ta je pak obtěžovala dopisy se svými nabídkami ?!!!
zdroj: images.laws.com

Tímto chci jen vyjádřit soustrast, neb hluboce soucítím s těmi, co se snaží chovat rozumně, byť to je proti nějakému stupidnímu předpisu či zákonu. Takovýchto případů jsem zaznamenal už dlouhou řadu - jak osobně, tak v sesbíraných příbězích z okolí.

Kéž by (nejen) úředníci uměli/mohli krom předpisů používat i mozek!

Na druhou stranu, pořád tu máme spoustu případů opačných - tedy stupidní lidi chovající se proti rozumným předpisům... No, a tak to asi bude pořád :( Nicméně, myslím si, že se to dá trénovat a zlepšovat - proto mi přijde přínosné o tom psát. Prosím, nenechávejte se sebou zametat stupidními předpisy, odporujte, ptejte se proč, domáhejte se, stěžujte si, navrhujte zlepšení, dávejte zpětnou vazbu... Jinak se nic nezmění, resp. bude to jen horší...

Žádné komentáře :